Alla fina kommentarer

Det är många som skriver så fina kommentarer till våra inlägg i bloggen. Tack för era ord! Varje gång vi läser ord som visar engagemang och medkänsla så blir vi en liten bit starkare.

Det kommer ibland in kommentarer på inlägg som funnits med ett tag, titta gärna längre ner på sidan om ni vill läsa dem.

Förra veckan kändes det som om våren gjort sitt intåg här i Skellefteå. För oss betyder vår framför allt att ismassorna ska ge med sig. Idag är det minusgrader och snö i luften så våren känns betydligt längre bort.

Vi har fått telefonsamtal, via tolken, från Reino i Finland. Han vill att vi framför ett stort tack till alla er, som genom vårt Plusgiro, skickat bidrag till deras stiftelse, www.etsintavene.net . Det är pengar som verkligen kommer till användning och för vår del innebär det att de har möjlighet att komma tillbaka hit när isarna har försvunnit för att fortsätta sökandet.



image31

Kommentarer
Postat av: E

Jag kände inte Marcus, men han verkade vara en sådan underbar människa! Han är inte värd det här, ingen är värd det här! Tycker att ni, familjen är så otroligt starka och duktiga.

2008-04-07 @ 17:06:09
Postat av: Maria

Ni är så otroligt starka och ni ger alla andra mod och styrka att klara av de svåraste saker... Jag känner oerhört med er och det är många tårar som runnit medans jag läst allt ni skrivit i er blogg. Har via min dotter som bla åkte med Marcus och Norrhammarskolan till Bornholm att han var en kanonfin kille. Hon var också med på minnesgudstjänsten men hade inte ork att följa med till Kågefjärden. Vi är många som tänker på Er och Marcus. Ta väl hand om varandra.
Varma kramar till Er alla!

2008-04-08 @ 13:41:38
Postat av: Amanda

Jag med familj tänker på er, och hoppas att våren kommer med stormsteg!

2008-04-08 @ 18:12:07
Postat av: S.

Tur att han vill komma tillbaka och fortsätta sökandet, nu är det bara hålla tummarna att isen försvinner och att dom hittar marcus !

2008-04-10 @ 15:50:05
Postat av: a

Jag tänkte bara veta hur mycket pengar som har kommit in, både genom Plusgirot och i marcus merburk på kyrkan. Skulle vara kul att veta eftersom jag bidragit med pengar.
Jag tänker på er, hoppas våren kommer snart!!

2008-04-12 @ 19:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0