Två år och två månader

Två år och två månader kan vara en kort tid, men ibland också kännas väldigt lång. Det är ett ljust och vackert minne jag ser på bilden. Mycket liknar dagen idag, solen och snön. Ändå är det ett annat liv i vår värld nu. Ett liv där vi sakta bygger en ny tillvaro då den gamla tillvaron tog slut.

Livet går vidare om man befinner sig utanför den innersta familjekretsen i en sorg. Inom familjen börjar ett annat liv.


Marcus i skidbacken för några vintrar sedan. Ett ljust minne.

Tänd gärna ett ljus igen i vår ljusgrupp! Klicka på  Tänd ett ljus

Kommentarer
Postat av: siwan

Hej Ingrid!



Vilken underbar bild på Marcus i hoppbacken.Känns levande för mig när man ser han.Tänker ofta på er.



Kramar siwan (pierres mamma)



Hoppas varje dag att Marcus kommer att hittas.

2010-03-24 @ 09:29:03
Postat av: Christina

En underbar bild!! (Livet har inga gränser!)



Många, många varma tankar till dig och din familj,



Varmaste hälsning och kram, Christina

2010-03-24 @ 15:04:13
Postat av: Ingrid

Tack Siw och Christina!



Det är så här levande livet är när det allt är som det ska vara. Det går att känna den känslan då man ser på bilder som den här.



På ett sätt är det skönt att vi då var så aningslösa om vad som väntade i vår framtid. Att vi kunde leva i nuet som fanns då.



Kram till er!!

2010-03-24 @ 16:27:02
Postat av: carola

swisch....man riktigt hör ljudet när han swischar förbi, jätte läckert foto./kramisar

2010-03-25 @ 05:56:06
Postat av: Tojjan

Hej vännen! Ett tag sedan jag stannade upp för att skriva, men bilden du lagt upp är omöjlig att låta gå förbi utan en kommentar.



När du visar en fartfylld son i backen, svävandes fritt mot en fantastisk omvärld, ryser jag ända in i märgen. Det är när du lägger upp sådana levande bilder som allt stannar till i mig och jag fattar att jag nog aldrig kan fatta.



Men jag kan läsa, prata om det som hänt er, och skicka mentala kramar till er son (om hans mor och far tillåter en gammal tant som mig att göra så).



Kram till er iaf!

Viktoria

2010-03-25 @ 16:39:23
Postat av: Ingrid

Kramar värmer och det är nog också så att det är svårt att fatta för oss också. Det går aldrig fullt ut att förstå att någon man älskar rycks bort. Det är alldeles för stort och alldeles för obegripligt. Då är det skönt att få se och höra svischandet en liten, liten stund. Kommer på mig själv att jag faktiskt ler när jag tittar på bilden.



Kram!!

2010-03-25 @ 22:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0