Midsommarnatt

Under torsdagkväll undersökte Mikael, Andreas och Daniel området som markerats ut i  fjärden lite närmre. Några koordinater sparades som förhoppningsvis dykare kan undersöka bättre inom kort. Det gäller bara att få ihop några som har tid och inte är bortresta på semester.

Vi cyklade hem från våra vänner Marie och HW i natt. Det var ljus midsommarnatt men visst lyser det alldeles extra där borta över Kågefjärden...


E-fyran vid avfarten mot Boviken i riktning mot Kågefjärden ca 01.00.

Kommentarer
Postat av: Mamma Cine

Hej hela familjen,

Har nu suttit och läst allt om Marcus och om olyckan. Kan inte förstå hur det är att inte hitta sin son men jag förstår smärtan att han inte är med er längre. Vi förlorade vår son i en trafikolycka den 6/9-07 och alla dagar sedan dess har varit hemska.

När jag läser er historia så blir jag ledsen och arg att unga underbara killar inte få vara här längre för att de gjort ett litet misstag. De gör det som de älskar mest i livet... då rycks de bort. Om jag förstått det rätt så älskade Marcus sin scooter och målmedvetet sparat ihop själv för att en dröm ska gå i uppfyllelse. Likadant var det med vår son, han älskade bilar och han la hela sin fritid i garaget och "Pärlan" köpte han bara några veckor innan olyckan.

Livet har blivit en kamp för oss och jag vill bara skicka en styrke kram ifrån Småland.

<3<3 familjen Lind

2008-06-22 @ 11:11:52
URL: http://tillminneavericlind.dinstudio.se
Postat av: Ingrid

Jag har fått frågan om jag trixat med bilden på något sätt. Det har jag inte, har endast förminskat den. Färgerna är alldeles äkta. Det är så här det kan vara i en norrländsk sommarnatt.

/Ingrid

2008-06-26 @ 14:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0