Nu väntar vi på aktivitet från polisen

Måndagen den 4 februari fick vi löfte av polisen om tre olika insatser som skulle ske då det blev öppet vatten. De lovade att:

Ta hit polisens sökhund
Anlita dykare att söka under sågkajen
Söka från helikopter

Det har varit öppet vatten i mer än en månad och inget av detta har hänt. Däremot har en mängd frivilliga ställt upp och hjälpt oss i timmar och åter timmar.

Vår egen ork och tid skulle behöva lite uppbackning. Det finns en gräns för tålamod och förståelse när man är i vår situation, så nu har vi tryckt på lite extra. Vi vill ha besked om när vi kan få hjälp. Det är dessutom utmärkta förhållanden för alla tre ovan nämnda insatser just nu. Dags att vakna polisen!


Vi åker ofta ut på kvällarna och letar från en båt. Igår kväll såg vi flera sälar kring båten.


Kommentarer
Postat av: Mia

Massor av kraft och styrka till Er,om ni ska ha med myndigheter att göra.Det går i värsta fall att lära sig att leva med att ha havet som grav. Min bror försvann med Estonia, och visst hade vi väl velat få hem honom.

2008-06-03 @ 23:25:27
Postat av: sara

Jag håller tummarna för att ni ska hitta marcus!

all styrka från mig till er !

2008-06-04 @ 23:18:53
Postat av: Maria

Jag beundrar er, förstår inte var ni finner styrkan. Jag tänker ofta på er. Hoppas att de finner Marcus snart.

2008-06-08 @ 02:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0