Lördag kväll

Nu ligger bägge båtarna vid kaj och dagens arbete är avslutat. Hoppet går upp och ner men tyvärr kan vi inte berätta om några konkreta resultat.

Det kan ibland hända att det tänds ett starkare hopp om att hitta Marcus, t ex igår när det låg en päls på botten. På bildskärmen kunde de se två armar och en kropp men när de gick riktigt nära med kameran visade det sig att det var en päls. Inget annat.

Arbetet börjar om i morgon bitti och vi ska försöka behålla både hopp och ork tills dess.



image55
Det här Skelleftedykarnas båt som Mikael och Andreas använt idag.
De har hittat ett par ställen som de vill att Reino ska titta närmre på.


Kommentarer
Postat av: S

Ber för er. Ber att ni ska hitta Marcus.
Tänker på er så ofta! Varje dag när jag passerar hamnen spanar jag ut i förhoppningen att se honom men det gör jag ju aldrig. Följer bloggen och blir lika besviken varje gång när jag ser att ni inte gjort något fynd. "Å, nej, inte idag heller" - men förhoppningsvis idag.

Hoppas ni vaknat upp med ny ork idag. Kramar till er.

2008-05-11 @ 10:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0