Om det kan hjälpa en enda människa

Det är så vi tänker just nu. Om bara en enda människa börjar prata med någon annan om sin sorg. Om bara en enda människa får möta ökad förståelse från sin omgivning. Då har reportaget i Norran fyllt en viktig funktion.
När man får prata om vad som hänt, med människor man litar på, blir sorgen lättare att bära. Det är viktigt att våga ta hjälp av andra människor.
Du kan läsa en del av reportaget på den här länken.

Två dykare, som anlitats av polisen, har sökt under kajen idag. De har avslutat arbetet, utan resultat.



Bilden togs i lördags av Norrans fotograf Jeanette Lövgren och Bo Fuhrman skrev texten i reportaget. Tack till er för visad förståelse och respekt!


Kommentarer
Postat av: Sanna.

Jag vet att ni kommer få hem Marcus tillslut!

Tänker på er varje dag!

2008-06-10 @ 14:34:48
Postat av: Josefin

Verkligen fint i norran, jag har kvar allt som är skrivet om marcus i ett kuvert :) de hamna också där !

Kämpa på, de gäller att aldrig ge upp

2008-06-10 @ 15:33:40
Postat av: Johanna

Det var jättefint skrivet av norran.Jag blir bara så upprörd att inte polisen gör mer.Jag tycker att det är fruktansvärt att ni ska söka själva dag som natt efter Marcus.Vore jag inte så rädd för svarta vatten så skulle jag jättegjärna hjälpa er.Jag hoppas av hela mitt hjärta att Marcus hittas.Kram Johanna

2008-06-11 @ 11:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0