Oktober

Höstrusk och regn. Men det var väldigt länge sedan det regnade något alls här. Säkert behövs det.

När vi tittade igenom några bilder från Minneskvällen tänkte vi också på en låt vi spelade i kyrkan. Den låten var väldigt nära förknippad med Marcus och nu kan vi lyssna på texten gång på gång. Han spelade den ofta själv.

Hear You Me
Jimmie Eat World

There's no one in town I know
You gave us some place to go
I never said thank you for that
I thought I might get one more chance

May angels lead you in...

(Lyssna på låten på den här länken)


En vanlig vardag för något år sedan. Det känns obegripligt idag att vi kunde irritera oss över att det var svårt att komma ut med bilen. Vilken bagatell.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag kollar denna blogg varje dag, och jag vill bara säga att jag tycker ni skriver den så otroligt fint. Många varma kramar till er alla! :)

2008-10-02 @ 10:56:01
URL: http://mammajessica.blogspot.com/
Postat av: linnea

lyssnar ofta på både den och slipped away med avril lavigne. blir ledsen, men samtidigt glad av att höra på dem eftersom jag tänkter på marcus.



ha det bra! <3

2008-10-02 @ 16:40:56
URL: http://lrosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0