Lördag 6 september

Det är ett strålande fint höstväder här i Skellefteå idag. Vi har ändå flyttat de planerade sökdagarna framåt några dagar eftersom all utrustning för sökning inte fanns tillgänglig just nu. Vi siktar på att börja efter nästa helg och jobba ett par dagar med detta.

Alldeles nyss fick vi ett telefonsamtal om att några personer varit ute vid Långnäsgrundet, i närheten av platsen där hjälmen hittades. De hade sett något ute på vattnet som såg ovanligt ut och gav sig ut med båt för att titta lite närmre. Det visade sig vara en död säl. Vi förstår att många fortfarande är engagerade och spanar lite extra så ofta de bara kan.



Kåge hamn med sågen och E4:an i bakgrunden.

Kommentarer
Postat av: Tina

Åååhhh, innan jag läst klart trodde jag att de va Marcus. Men bra att dom åkte ut dit allafall å kollade efter :) Bra att många håller sina ögon öppna fortfarande :) Kram!

2008-09-06 @ 22:40:37
Postat av: S.

Mitt hjärta har aldrig slagit så fort som när jag läste detta inlägg. De värmer hjärtat att veta att de fortfarande finns folk som engagerar sigdär ute.



Jag kommer aldrig sluta tro.

Jag vet att Marcus är där uppe och vakar över oss varje sekund.

Jag saknar dig.

2008-09-07 @ 02:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0