Länkar

Det är lätt att man känner sig helt ensam i världen när man drabbats av sorg i familjen. I vårt fall skulle jag önska att det inte fanns någon annan som varit med om eller kommer att vara med om att förlora ett barn. Det är så fel på turordningen. Det ska inte vara så här.

En fördel med Internet är ändå att vi kan få möjlighet att knyta kontakt och lära oss av andras erfarenheter. Andra som har samma eller liknanade oönskade erfarenheter. Tragiskt nog så är vi inte den enda familjen som drabbats.

Längst ner till höger i bloggen har jag börjat lägga in länkar till andra sidor. Det är både till organisationer och till privata minnessidor. Det är bara början på en länksamling. Vi tar gärna mot förslag på fler länkar som passar in i sammanhanget.

´
Några rönnar med praktfull höstskrud. Än har inte allt blåst bort


Kommentarer
Postat av: Mamma Cine

Så sant, så sant.... även om man önskar att man aldrig hade möts så här, så är alla mina nya vänner oerhört viktiga. Och visst stödjer vi varandra, om även ibland bara i tankarna. Det hjälper mej iallfall. Och i alla tokiga tankar så hjälper det mej att min Eric inte är ensam, han har många fina ungdomar hos sej.... Tack för era positiva tankar i allt det mörka.

Smålandskramar till er där uppe i norr. Cine

2008-09-29 @ 20:04:42
URL: http://tillminneavericlind.dinstudio.se
Postat av: Karin Wikmans dotter

Vi tänker på er!

2008-09-30 @ 15:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0