Artikel i Västerbottens Folkblad om försvunna personer

I dagens VF skriver journalisten Petter Maaherra om försvunna personer i Västerbotten. Sedan 1964 är 28 personer försvunna i vårt län. En av dem är vår Marcus. Detta känns fortfarande lika obegripligt. En känsla som säkerligen delas med anhöriga till 27 andra personer, bara i vårt län.

Läs artiklarna på den här länken. Klicka er vidare sedan på länkarna längst ner i artikeln, en handlar om ett flygplanshaveri 1967 och den andra handlar om Marcus.


Kommentarer
Postat av: Mamma Cine

Hej

Visst är det overkligt, ibland tycker jag det känns som jag står utanför och tittar på mej själv när jag berättar om Erics olycka. För inte kan det väl vara på riktigt....inte för alltid.

Vi går mot två-årsdagen men fortfarandes är det så svårt att förstå. Försöker trycka in sanningen precis som Malin Sävstam säger (hon som förlorat två barn och make i tsunamin), "trycka in i min tröga hjärna".... Så svårt så svårt.

Massor med regninga kramar härifrån mörkaste Småland<3<3 Cine

2009-08-17 @ 21:44:29
URL: http://tillminneavericlind.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0