18 januari

Nu är islyktan byggd och står på samma punkt som förra året. På platsen där vi bärgade Marcus skoter. Leif, Per och Staffan hade några timmars jobb med motorsåg och isblock.

Det är viktigt att få ha en egen plats, om än den bara är tillfällig, och extra viktigt nu när det snart har gått ett år sedan olycksdagen.

Om du vill komma och vara med oss i Kåge hamn på tisdag kväll så ser kvällen ut ungefär så här:

19-20 Tänder vi ljus och marschaller
20.00 Vi samlas utanför klubbstugan och avslutar med att skicka upp ljusballonger.
           Ta gärna med egna ljus, marschaller eller ljusballonger.

Det är öppet i klubbstugan så man kan värma sig. Kaffe, thé mm.

Du är välkommen!


Staffan sågar ut byggmaterial ur isblocken. (spännbanden ska bort)


Det kom förbi flera hjälpsamma människor som erbjöd både skjuts och annan hjälp. Tackar!

Kommentarer
Postat av: M

Hej! jag läser eran blogg nästan dagligen och vill bara säga att det är så mycket fint skrivet. Vi kommer inte på tisdag, men jag hoppas ni får en fin kväll.Jag ber för er och hoppas att ni kommer att finna Marcus/kram

2009-01-18 @ 23:42:28
Postat av: Tojjan

Lyktan ser jättefin ut, och visst är det viktigt att ni finner en plats som kan vara er och Marcus.



Jag önskar er en stämningsfull kväll med god uppslutning och att ni känner att kvällen gör rättvisa för er och Marcus.



Kramar Viktoria

2009-01-19 @ 12:35:27
URL: http://tojjan.blogspot.com
Postat av: Sara

Vad fint ni gör det!



Jag hoppas verkligen att det blir en bra kväll för er och alla hans vänner.



Ni verkar så starka och jag hoppas för er skull att ni finner Marcus



Kramar

2009-01-20 @ 00:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0