Att tända ett ljus

Den natt som Marcus föddes brann det i vår stad Skellefteå. - Den elden brinner fortfarande, sa Mats Björk, präst under minneskvällen.

Du finns i våra tankar varje dag Marcus. När vi tänder ett ljus känner vi oss extra nära dig.

På kvällarna lyser det ibland i islyktorna som står på den plats där vi hittade skotern.

image18   



image20




image21   

Gå alltid tillsammans med någon annan om du ska ut på isen. Ha på dig isdubbar och flythjälpmedel. Ta reda på hur isen bär innan du går ut.

Kommentarer
Postat av: julia

Jag hoppas det är okej att jag lånar era bilder på islyktorna! Annars får ni säga till!

2008-03-19 @ 17:07:29
URL: http://julialundqvist.blogg.se
Postat av: sara

Gud så fint det är. Varje dag jag åker förbi tittar jag alltid ut över havet och tänker att han finns där någonstans och att han är värd all hjälp i världen för att hittas! Ha det så bra där upp Marcus !

2008-03-20 @ 19:29:42
Postat av: Emilia Johansson

Ja... tänk om min älskade lillebror marcus och morfar hade läst "Gå alltid tillsammans med någon annan om du ska ut på isen. Ha på dig isdubbar och flythjälpmedel. Ta reda på hur isen bär innan du går ut." innan de hade åkt ut på isen med deras skoter dock var dom ju två men de spelade ingen roll men med isdubbar hade kanske marcus levt iallafall kanske morfar också och med flythjälpmedel hade de varit lättare att ta sig upp , men de finns ingenting att göra åt nu , den här bloggen är iallafall otroligt fin mvh Emilia Johansson

2012-03-16 @ 22:37:54
URL: http://esmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0