Sökande från luften

image42
Så här ser det ut på Kågefjärden om man ser det från luften. Först till höger är småbåtshamnen och sedan kommer sågen. Under lördagen hade vi möjlighet att söka från ett flygplan. Vädret var perfekt och sikten god men vi kunde inte se något som hade med Marcus olycka att göra.

image43
Dynggrundet den 3:e maj. Ingrid,Leif, HW och vår pilot Lars flyger över Kågefjärden.

image44
Efter ca en timmes flygning är vi tillbaka på Falmarks flygplats. För att kunna se bra hade Lars lutat flygplanet så mycket som möjligt. Vi kan säga att det var skönt att gå på fast mark igen.

Tack till vår pilot Lars Wahlberg för att du gav oss den här möjligheten att söka längs Kågefjärdens stränder och öar!

Kommentarer
Postat av: A

Varje gång jag passerar Kåge, brukar jag blicka utöver havet och tänka på Marcus.
Vi tänker på er!

2008-05-04 @ 20:31:05
Postat av: Maria, Petra, Karin &

Har ännu inte fattat vad som hänt...:(
Vi tänker på er varje dag!

2008-05-06 @ 18:52:16
Postat av: Linda Söderberg

Följer er blogg och vill ge er min starkaste tanke.
Det måste vara en helt ofattbart jobbig och hemsk situation ni har!
Fast man inte vill att ens barn ska vara död så i det här läget vill man ju bara hitta och få ett avslut :(
Jag tänker på er...

Lars är en man med ett stort hjärta, den mannen
är helt otrolig. En stor kram till er och till honom med och alla som hjälper till!

Kram Linda

2008-05-11 @ 13:35:50
URL: http://www.waldorff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0