Mitt i sommaren

Det är den 16:e juli idag och det har passerat 15 dagar i juli. Lika många dagar återstår av denna månad. Juli är den månad som är i mitten av sommarmånaderna. Mer mitt i sommaren än så här kommer vi aldrig. Det återstår att välja hur man tänker. Hälften kvar eller hälften borta.

Det är inte alltid man märker när man står mitt i någonting, särskilt inte när man står mitt uppe i livet. Kanske kommer vi på först efteråt hur trevligt vi hade. Nu är vi i alla fall mitt i sommaren och det finns väldigt mycket sommar kvar.


16 juli mitt på dagen, mitt i sommaren.

Kommentarer
Postat av: Mari

Känns gott att bara halva sommaren gått =) Förra året denna tid var det värmebölja...minns denna dagen så väl då min pappa somnade in o lämnade oss för exakt ett år sedan.



Kram/Mari

2009-07-16 @ 20:12:02
URL: http://mari.burstrom.be
Postat av: Ingrid

Mari!

Förstår att den här dagen är extra speciell för dig. Du kommer säkert att kunna komma ihåg värmen, ljuset, dofterna mm länge, länge. Allt detta blir en del av minnet.



Kram Ingrid

2009-07-16 @ 23:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0