God Jul alla!

Vill önska er alla en fin jul! Lägger in en bild med firande från julen 2007 då vi spelade julklappsspelet tillsammans. Och en bild från förra julen i Skåne hos min syster. Det ger varma minnen och en fridfull känsla. En glädje som känns även nu.

Julkänslan förändras genom livet och utifrån det som händer längs resans gång. Idag ser jag fram emot att tända några ljus ute vid Kågefjärden och veta att de fortsätter att lysa i julenatten. Som barn låg allt fokus och all förväntan på den högtidliga stunden då klapparna skulle öppnas.

Och vaknar jag tidigt i morgon bitti så tror jag alldeles bestämt jag ska uppsöka en julotta. Det var länge sedan!

Ha det fint alla goda vänner!


Julen 2007 0ch 2010.

Tänd gärna ett digitalt ljus igen i vår ljusgrupp! Klicka på Tänd ett ljus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0